Veelgestelde vragen
Direct verder zonder dat je hoeft te wachten op een reactie? Bekijk hieronder onze FAQ:
DICHA - FAQ
Hoe kan ik jullie het snelste bereiken?
Door contact met ons op te nemen via de contactknop rechtsonder deze pagina
Zijn jullie telefonisch bereikbaar?
Wij zijn telefonisch niet bereikbaar, omdat we hebben gemerkt dat wij onze (potentiële) klanten het beste verder kunnen helpen door via chat en e-mail beschikbaar te zijn. Door veel telefonisten aan te nemen zouden wij een lange wachtrij moeten hanteren of onze tarieven moeten verhogen, terwijl in de praktijk is gebleken dat klanten het best geholpen worden wanneer wij ze via tekst, screenshots en video's kunnen helpen.
Waar kan ik mijn facturen vinden?
Je ontvangt van ons je facturen per mail. Ben je de facturen kwijtgeraakt? Stuur ons dan even een mailtje op finance@dicha.nl
Hoe kan ik gastblogger worden bij jullie?
Alle informatie omtrent het aanmelden als gastblogger vind je op https://dicha.nl/gastbloggers/